2024

Що може піти не так з двосотої коробкою передач (ДСГ)

Дві сотні п'ять вісім. Чорний Ford Focus із блакитними пружинами підняв кришку багажника та запустив двигун. Машина завелася з першого разу – славно. Оператор додав газку і задрав кермо для перевірки. Автоматична коробка Ford PowerShift зірвалася на старт і несподівано показала ваші безглузді спроби виконати коректні дії. Де логіка? Адже це машина з двигуном та коробкою від пристойного автовиробника, а не старенький "Запорожець". Сумують бідолахи поряд.

Нова роботизована коробка передач Ford PowerShift з шести ступенями вийшла на ринок з переважаючим списком переваг. Завдяки сучасним технологіям та інноваційному дизайну, автоматична коробка обіцяє повністю керувати з'єднанням двигуна та передачі, ідеально підлаштовуючись під ваші потреби. Проте, дійсність виявилася далекою від уявлень та обіцянок. PowerShift відчуває ряд проблемних моментів, які роблять її використання надзвичайно незручним та ненадійним. У чому ж мінуси нової коробки і які питання вона викликає?

Перший недолік, який слід зазначити – це проблеми з плавністю перемикання передач. Далеко не всім власникам автомобілів з PowerShift вдається налаштуватися на чіткі перемикання та відсутність ривків у процесі їзди. Помилки та збої в роботі коробки перекладаються на плечі водія, викликаючи додатковий стрес та незручності.

Інший серйозний недолік PowerShift – це проблеми з аварійною зупинкою автомобіля. Деякі власники скаржаться, що коробка передач періодично вимикається під час руху, що дуже небезпечно на дорозі.Це є не лише незручністю для водія, а й потенційною загрозою безпеці пасажирів та оточуючих.

Мінуси ДСГ
1. Висока вартість обслуговування та ремонту
2. Обмежений вибір машин із ДСГ
3. Непередбачувана поведінка в умовах низької температури
4. Складність ремонту та заміни зчеплення
5. Велика кількість електронних компонентів, що збільшує ймовірність поломок
6. Висока вартість заміни олії в коробці передач
7. Низька ефективність за умов міського руху
8. Обмеження максимального крутного моменту

Автоматична DSG коробка передач проблеми має пов'язані з поштовхами при перемиканні передачі. Виходить так, що диски зчеплення зіштовхуються надто різко, через що машина починає смикатися, скреготіти, втрачає тягу під час руху. Найнебезпечніше втратити тягу при обгоні по зустрічці.

У чому проблема ДСГ?

Найбільший нарікань викликала семиступінчаста коробка-робот DSG (DQ200) з подвійним сухим зчепленням. Причина скарг у конструктивних особливостях таких роботів. Це спрощений і здешевлений варіант коробок «мокрого» типу – розрахований на значно менший момент, що крутить.

Що не можна робити з ДСГ?

Пам'ятайте, що коробка ДСГ не переносить смикання, у вигляді інтенсивного розгону та різкого гальмування; При перемиканні режимів руху слід діяти плавно, допускаючи секундну затримку.

Що краще коробка автомат або DSG?

Роботизована коробка працює швидше за класичний «автомат»оскільки перемикання відбуваються без скидання оборотів. На відміну від інших автоматичних трансмісій, DSG немає гідротрансформатора і, відповідно, втрат енергії в ньому. Внаслідок цього із преселективною КПП економиться паливо.

Яка ДСГ найнадійніша?

DQ 500 – Одна з найнадійніших серед DSG.